أرشيف ســكاريت
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

أرشيف ســكاريت

أرشيف منتديات ســكاريت

hmالرئيسيةأحدث الصوردخولالتسجيل

لعبة لأصحاب الخيال فقط

Night dragon
bebo
ahmed orabi
nona
adaway
Dr.Serpent
Monaliza
????
Night Wolf
13 مشترك
انتقل الى الصفحة : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
Night Wolf
سوبر سكروت
سوبر سكروت
Night Wolf

ذكر
سنة كام : سنة تانية
كلية اية : كلية طب
إحترام قوانين المنتدى :
لعبة لأصحاب الخيال فقط Left_bar_bleue0 / 1000 / 100لعبة لأصحاب الخيال فقط Right_bar_bleue

لعبة لأصحاب الخيال فقط Empty
مُساهمةموضوع: لعبة لأصحاب الخيال فقط   لعبة لأصحاب الخيال فقط Icon_minitimeالإثنين فبراير 04, 2008 8:04 am

في اللعبة دي هنبدأ قصة ما مش عارفين حد فيه ولا ايه اللي بيحصل ولا عارفين حاجة في أي حاجة .......... أنا مين ؟؟؟؟؟ هههههههههههههه lol!

لا هي كده بجد وكل واحد يدخل يزود في القصة سطر أو أقل فقط لا غير ولما نوصل لرقم 30 لازم العضو ال30 ينهي القصة بأي شكل كان , ونبدأ وحده جديدة

وهبدأ أنا وهقول : كان يا ما كان

ملحوظة : العضو اللي هيكمل بعدي يكتب اللي أنا كاتبه ويكمل عليه ......... عشان نطلع بقصة متكاملة في الآخر ...... وده اللي مش هيحصل أبدا .ههههههههههه
????
Deja Vu
Deja Vu
????

ذكر
كلية اية : طب عين شمس
المزاج : up & rolling
إحترام قوانين المنتدى :
لعبة لأصحاب الخيال فقط Left_bar_bleue100 / 100100 / 100لعبة لأصحاب الخيال فقط Right_bar_bleue

مُساهمةموضوع: رد: لعبة لأصحاب الخيال فقط   لعبة لأصحاب الخيال فقط Icon_minitimeالإثنين فبراير 04, 2008 1:39 pm

كان ياما كان :: كان في واحد سنة بين ال20 و24
https://withoutyou.yoo7.com
زائر
زائر

مُساهمةموضوع: رد: لعبة لأصحاب الخيال فقط   لعبة لأصحاب الخيال فقط Icon_minitimeالإثنين فبراير 04, 2008 2:22 pm

كان ياما كان :: كان في واحد سنة بين ال20 و24 كان ماشي ومعاه أخوه الصغير
Monaliza
سكروت شغال
سكروت شغال
Monaliza

انثى
سنة كام : تانية
كلية اية : طب
إحترام قوانين المنتدى :
لعبة لأصحاب الخيال فقط Left_bar_bleue0 / 1000 / 100لعبة لأصحاب الخيال فقط Right_bar_bleue

مُساهمةموضوع: رد: لعبة لأصحاب الخيال فقط   لعبة لأصحاب الخيال فقط Icon_minitimeالإثنين فبراير 04, 2008 4:10 pm

كان ياما كان :: كان في واحد سنة بين ال20 و24 كان ماشي ومعاه أخوه الصغير,وكان اخوه الضغير بيحب ياكل شيكولاتة جدا
زائر
زائر

مُساهمةموضوع: رد: لعبة لأصحاب الخيال فقط   لعبة لأصحاب الخيال فقط Icon_minitimeالإثنين فبراير 04, 2008 4:15 pm

كان ياما كان :: كان في واحد سنة بين ال20 و24 كان ماشي ومعاه أخوه الصغير,وكان اخوه الضغير بيحب ياكل شيكولاتة جدا المهم الواد شبط في شوكولاتايه في ايد واحد معدي من جنبهم
Monaliza
سكروت شغال
سكروت شغال
Monaliza

انثى
إحترام قوانين المنتدى :

مُساهمةموضوع: رد: لعبة لأصحاب الخيال فقط   لعبة لأصحاب الخيال فقط Icon_minitimeالإثنين فبراير 04, 2008 4:21 pm

كان ياما كان :: كان في واحد سنة بين ال20 و24 كان ماشي ومعاه أخوه الصغير,وكان اخوه الضغير بيحب ياكل شيكولاتة جدا المهم الواد شبط في شوكولاتايه في ايد واحد معدي من جنبهم وراح اخوه اله عيب كده انا هجيبلك واحدة
????
Deja Vu
Deja Vu
????

ذكر
المزاج : up & rolling
إحترام قوانين المنتدى :
لعبة لأصحاب الخيال فقط Left_bar_bleue100 / 100100 / 100لعبة لأصحاب الخيال فقط Right_bar_bleue

مُساهمةموضوع: رد: لعبة لأصحاب الخيال فقط   لعبة لأصحاب الخيال فقط Icon_minitimeالإثنين فبراير 04, 2008 4:46 pm

كان ياما كان :: كان في واحد سنة بين ال20 و24 كان ماشي ومعاه أخوه الصغير,وكان اخوه الضغير بيحب ياكل شيكولاتة جدا المهم الواد شبط في شوكولاتايه في ايد واحد معدي من جنبهم وراح اخوه اله عيب كده انا هجيبلك واحدة وبعد ثواني لقى الولد الصغير في ايدة شكرلاتة من غير ميروحو لاي سوبرمركت ..
https://withoutyou.yoo7.com
زائر
زائر

مُساهمةموضوع: رد: لعبة لأصحاب الخيال فقط   لعبة لأصحاب الخيال فقط Icon_minitimeالإثنين فبراير 04, 2008 4:52 pm

كان ياما كان :: كان في واحد سنة بين ال20 و24 كان ماشي ومعاه أخوه الصغير,وكان اخوه الضغير بيحب ياكل شيكولاتة جدا المهم الواد شبط في شوكولاتايه في ايد واحد معدي من جنبهم وراح اخوه اله عيب كده انا هجيبلك واحدة وبعد ثواني لقى الولد الصغير في ايدة شكرلاتة من غير ميروحو لاي سوبرمركت ..اتعصب أوي وقاله انت جبت دي منيين؟؟؟
Night Wolf
سوبر سكروت
سوبر سكروت
Night Wolf

ذكر
إحترام قوانين المنتدى :

مُساهمةموضوع: رد: لعبة لأصحاب الخيال فقط   لعبة لأصحاب الخيال فقط Icon_minitimeالإثنين فبراير 04, 2008 7:40 pm

كان ياما كان :: كان في واحد سنة بين ال20 و24 كان ماشي ومعاه أخوه الصغير,وكان اخوه الضغير بيحب ياكل شيكولاتة جدا المهم الواد شبط في شوكولاتايه في ايد واحد معدي من جنبهم وراح اخوه اله عيب كده انا هجيبلك واحدة وبعد ثواني لقى الولد الصغير في ايدة شكرلاتة من غير ميروحو لاي سوبرمركت ..اتعصب أوي وقاله انت جبت دي منيين؟؟؟ قاله ملكش دعوة ’ انت عايزهه ولا ايه ؟؟
زائر
زائر

مُساهمةموضوع: رد: لعبة لأصحاب الخيال فقط   لعبة لأصحاب الخيال فقط Icon_minitimeالإثنين فبراير 04, 2008 7:41 pm

كان ياما كان :: كان في واحد سنة بين ال20 و24 كان ماشي ومعاه أخوه الصغير,وكان اخوه الضغير بيحب ياكل شيكولاتة جدا المهم الواد شبط في شوكولاتايه في ايد واحد معدي من جنبهم وراح اخوه اله عيب كده انا هجيبلك واحدة وبعد ثواني لقى الولد الصغير في ايدة شكرلاتة من غير ميروحو لاي سوبرمركت ..اتعصب أوي وقاله انت جبت دي منيين؟؟؟ قاله ملكش دعوة ’ انت عايزهه ولا ايه ؟؟ قاله مش كنت تجيبلي معاك واحده؟؟
Dr.Serpent
سكروت جامد أوي
سكروت جامد أوي
Dr.Serpent

ذكر
كلية اية : Medicine
المزاج : Horror
إحترام قوانين المنتدى :

مُساهمةموضوع: رد: لعبة لأصحاب الخيال فقط   لعبة لأصحاب الخيال فقط Icon_minitimeالإثنين فبراير 04, 2008 7:59 pm

11
كان ياما كان :: كان في واحد سنة بين ال20 و24 كان ماشي ومعاه أخوه الصغير,وكان اخوه الضغير بيحب ياكل شيكولاتة جدا المهم الواد شبط في شوكولاتايه في ايد واحد معدي من جنبهم وراح اخوه اله عيب كده انا هجيبلك واحدة وبعد ثواني لقى الولد الصغير في ايدة شكرلاتة من غير ميروحو لاي سوبرمركت ..اتعصب أوي وقاله انت جبت دي منيين؟؟؟ قاله ملكش دعوة ’ انت عايزهه ولا ايه ؟؟ قاله مش كنت تجيبلي معاك واحده؟؟ راح أخوه الصغير مطلعله لسانه و حط الشيكولاتاية في بقه و طلع يجري و يصرخ في الشارع
Night Wolf
سوبر سكروت
سوبر سكروت
Night Wolf

ذكر
إحترام قوانين المنتدى :

مُساهمةموضوع: رد: لعبة لأصحاب الخيال فقط   لعبة لأصحاب الخيال فقط Icon_minitimeالإثنين فبراير 04, 2008 8:51 pm

12
كان ياما كان :: كان في واحد سنة بين ال20 و24 كان ماشي ومعاه أخوه الصغير,وكان اخوه الضغير بيحب ياكل شيكولاتة جدا المهم الواد شبط في شوكولاتايه في ايد واحد معدي من جنبهم وراح اخوه اله عيب كده انا هجيبلك واحدة وبعد ثواني لقى الولد الصغير في ايدة شكرلاتة من غير ميروحو لاي سوبرمركت ..اتعصب أوي وقاله انت جبت دي منيين؟؟؟ قاله ملكش دعوة ’ انت عايزهه ولا ايه ؟؟ قاله مش كنت تجيبلي معاك واحده؟؟ راح أخوه الصغير مطلعله لسانه و حط الشيكولاتاية في بقه و طلع يجري و يصرخ في الشارع ويقول : هيه هيه خدتها منه , خدتها منه
زائر
زائر

مُساهمةموضوع: رد: لعبة لأصحاب الخيال فقط   لعبة لأصحاب الخيال فقط Icon_minitimeالإثنين فبراير 04, 2008 10:05 pm

13
كان ياما كان :: كان في واحد سنة بين ال20 و24 كان ماشي ومعاه أخوه الصغير,وكان اخوه الضغير بيحب ياكل شيكولاتة جدا المهم الواد شبط في شوكولاتايه في ايد واحد معدي من جنبهم وراح اخوه اله عيب كده انا هجيبلك واحدة وبعد ثواني لقى الولد الصغير في ايدة شكرلاتة من غير ميروحو لاي سوبرمركت ..اتعصب أوي وقاله انت جبت دي منيين؟؟؟ قاله ملكش دعوة ’ انت عايزهه ولا ايه ؟؟ قاله مش كنت تجيبلي معاك واحده؟؟ راح أخوه الصغير مطلعله لسانه و حط الشيكولاتاية في بقه و طلع يجري و يصرخ في الشارع ويقول : هيه هيه خدتها منه , خدتها منه وهو بيجري جه واحد ضخم أوي وراح مكعبله
Monaliza
سكروت شغال
سكروت شغال
Monaliza

انثى
إحترام قوانين المنتدى :

مُساهمةموضوع: رد: لعبة لأصحاب الخيال فقط   لعبة لأصحاب الخيال فقط Icon_minitimeالإثنين فبراير 04, 2008 11:03 pm

14

كان ياما كان :: كان في واحد سنة بين ال20 و24 كان ماشي ومعاه أخوه الصغير,وكان اخوه الضغير بيحب ياكل شيكولاتة جدا المهم الواد شبط في شوكولاتايه في ايد واحد معدي من جنبهم وراح اخوه اله عيب كده انا هجيبلك واحدة وبعد ثواني لقى الولد الصغير في ايدة شكرلاتة من غير ميروحو لاي سوبرمركت ..اتعصب أوي وقاله انت جبت دي منيين؟؟؟ قاله ملكش دعوة ’ انت عايزهه ولا ايه ؟؟ قاله مش كنت تجيبلي معاك واحده؟؟ راح أخوه الصغير مطلعله لسانه و حط الشيكولاتاية في بقه و طلع يجري و يصرخ في الشارع ويقول : هيه هيه خدتها منه , خدتها منه وهو بيجري جه واحد ضخم أوي وراح مكعبلهفراح واع والشيكولاته جه عليها تراب
Night Wolf
سوبر سكروت
سوبر سكروت
Night Wolf

ذكر
إحترام قوانين المنتدى :

مُساهمةموضوع: رد: لعبة لأصحاب الخيال فقط   لعبة لأصحاب الخيال فقط Icon_minitimeالإثنين فبراير 04, 2008 11:10 pm

15

كان ياما كان :: كان في واحد سنة بين ال20 و24 كان ماشي ومعاه أخوه الصغير,وكان اخوه الضغير بيحب ياكل شيكولاتة جدا المهم الواد شبط في شوكولاتايه في ايد واحد معدي من جنبهم وراح اخوه اله عيب كده انا هجيبلك واحدة وبعد ثواني لقى الولد الصغير في ايدة شكرلاتة من غير ميروحو لاي سوبرمركت ..اتعصب أوي وقاله انت جبت دي منيين؟؟؟ قاله ملكش دعوة ’ انت عايزهه ولا ايه ؟؟ قاله مش كنت تجيبلي معاك واحده؟؟ راح أخوه الصغير مطلعله لسانه و حط الشيكولاتاية في بقه و طلع يجري و يصرخ في الشارع ويقول : هيه هيه خدتها منه , خدتها منه وهو بيجري جه واحد ضخم أوي وراح مكعبله فراح واع والشيكولاته جه عليها تراب وقعد يعيط جامد أوي
Dr.Serpent
سكروت جامد أوي
سكروت جامد أوي
Dr.Serpent

ذكر
إحترام قوانين المنتدى :

مُساهمةموضوع: رد: لعبة لأصحاب الخيال فقط   لعبة لأصحاب الخيال فقط Icon_minitimeالإثنين فبراير 04, 2008 11:55 pm

16
كان ياما كان :: كان في واحد سنة بين ال20 و24 كان ماشي ومعاه أخوه الصغير,وكان اخوه الضغير بيحب ياكل شيكولاتة جدا المهم الواد شبط في شوكولاتايه في ايد واحد معدي من جنبهم وراح اخوه اله عيب كده انا هجيبلك واحدة وبعد ثواني لقى الولد الصغير في ايدة شكرلاتة من غير ميروحو لاي سوبرمركت ..اتعصب أوي وقاله انت جبت دي منيين؟؟؟ قاله ملكش دعوة ’ انت عايزهه ولا ايه ؟؟ قاله مش كنت تجيبلي معاك واحده؟؟ راح أخوه الصغير مطلعله لسانه و حط الشيكولاتاية في بقه و طلع يجري و يصرخ في الشارع ويقول : هيه هيه خدتها منه , خدتها منه وهو بيجري جه واحد ضخم أوي وراح مكعبله فراح واع والشيكولاته جه عليها تراب وقعد يعيط جامد أوي و الرجل الضخم زعقله و قاله مبحبش صوت العياط هتبطل ولا
Monaliza
سكروت شغال
سكروت شغال
Monaliza

انثى
إحترام قوانين المنتدى :

مُساهمةموضوع: رد: لعبة لأصحاب الخيال فقط   لعبة لأصحاب الخيال فقط Icon_minitimeالثلاثاء فبراير 05, 2008 1:06 am

17

كان ياما كان :: كان في واحد سنة بين ال20 و24 كان ماشي ومعاه أخوه الصغير,وكان اخوه الضغير بيحب ياكل شيكولاتة جدا المهم الواد شبط في شوكولاتايه في ايد واحد معدي من جنبهم وراح اخوه اله عيب كده انا هجيبلك واحدة وبعد ثواني لقى الولد الصغير في ايدة شكرلاتة من غير ميروحو لاي سوبرمركت ..اتعصب أوي وقاله انت جبت دي منيين؟؟؟ قاله ملكش دعوة ’ انت عايزهه ولا ايه ؟؟ قاله مش كنت تجيبلي معاك واحده؟؟ راح أخوه الصغير مطلعله لسانه و حط الشيكولاتاية في بقه و طلع يجري و يصرخ في الشارع ويقول : هيه هيه خدتها منه , خدتها منه وهو بيجري جه واحد ضخم أوي وراح مكعبله فراح واع والشيكولاته جه عليها تراب وقعد يعيط جامد أوي و الرجل الضخم زعقله و قاله مبحبش صوت العياط هتبطل ولافراح الولد ال ولا
Dr.Serpent
سكروت جامد أوي
سكروت جامد أوي
Dr.Serpent

ذكر
إحترام قوانين المنتدى :

مُساهمةموضوع: رد: لعبة لأصحاب الخيال فقط   لعبة لأصحاب الخيال فقط Icon_minitimeالثلاثاء فبراير 05, 2008 1:20 am

18
كان ياما كان :: كان في واحد سنة بين ال20 و24 كان ماشي ومعاه أخوه الصغير,وكان اخوه الضغير بيحب ياكل شيكولاتة جدا المهم الواد شبط في شوكولاتايه في ايد واحد معدي من جنبهم وراح اخوه اله عيب كده انا هجيبلك واحدة وبعد ثواني لقى الولد الصغير في ايدة شكرلاتة من غير ميروحو لاي سوبرمركت ..اتعصب أوي وقاله انت جبت دي منيين؟؟؟ قاله ملكش دعوة ’ انت عايزهه ولا ايه ؟؟ قاله مش كنت تجيبلي معاك واحده؟؟ راح أخوه الصغير مطلعله لسانه و حط الشيكولاتاية في بقه و طلع يجري و يصرخ في الشارع ويقول : هيه هيه خدتها منه , خدتها منه وهو بيجري جه واحد ضخم أوي وراح مكعبله فراح واع والشيكولاته جه عليها تراب وقعد يعيط جامد أوي و الرجل الضخم زعقله و قاله مبحبش صوت العياط هتبطل ولافراح الولد ال ولا...راح الرجل الضخم مطلع من حزامه سكينة
adaway
سكروت جامد
سكروت جامد
adaway

ذكر
سنة كام : تالتة
إحترام قوانين المنتدى :

مُساهمةموضوع: رد: لعبة لأصحاب الخيال فقط   لعبة لأصحاب الخيال فقط Icon_minitimeالثلاثاء فبراير 05, 2008 2:41 am

19
كان ياما كان :: كان في واحد سنة بين ال20 و24 كان ماشي ومعاه أخوه الصغير,وكان اخوه الضغير بيحب ياكل شيكولاتة جدا المهم الواد شبط في شوكولاتايه في ايد واحد معدي من جنبهم وراح اخوه اله عيب كده انا هجيبلك واحدة وبعد ثواني لقى الولد الصغير في ايدة شكرلاتة من غير ميروحو لاي سوبرمركت ..اتعصب أوي وقاله انت جبت دي منيين؟؟؟ قاله ملكش دعوة ’ انت عايزهه ولا ايه ؟؟ قاله مش كنت تجيبلي معاك واحده؟؟ راح أخوه الصغير مطلعله لسانه و حط الشيكولاتاية في بقه و طلع يجري و يصرخ في الشارع ويقول : هيه هيه خدتها منه , خدتها منه وهو بيجري جه واحد ضخم أوي وراح مكعبله فراح واع والشيكولاته جه عليها تراب وقعد يعيط جامد أوي و الرجل الضخم زعقله و قاله مبحبش صوت العياط هتبطل ولافراح الولد ال ولا...راح الرجل الضخم مطلع من حزامه سكينة وقطع حتة الشيكولاتة اللي عليها تراب
Night Wolf
سوبر سكروت
سوبر سكروت
Night Wolf

ذكر
إحترام قوانين المنتدى :

مُساهمةموضوع: رد: لعبة لأصحاب الخيال فقط   لعبة لأصحاب الخيال فقط Icon_minitimeالثلاثاء فبراير 05, 2008 5:22 am

كان ياما كان :: كان في واحد سنة بين ال20 و24 كان ماشي ومعاه أخوه الصغير,وكان اخوه الضغير بيحب ياكل شيكولاتة جدا المهم الواد شبط في شوكولاتايه في ايد واحد معدي من جنبهم وراح اخوه اله عيب كده انا هجيبلك واحدة وبعد ثواني لقى الولد الصغير في ايدة شكرلاتة من غير ميروحو لاي سوبرمركت ..اتعصب أوي وقاله انت جبت دي منيين؟؟؟ قاله ملكش دعوة ’ انت عايزهه ولا ايه ؟؟ قاله مش كنت تجيبلي معاك واحده؟؟ راح أخوه الصغير مطلعله لسانه و حط الشيكولاتاية في بقه و طلع يجري و يصرخ في الشارع ويقول : هيه هيه خدتها منه , خدتها منه وهو بيجري جه واحد ضخم أوي وراح مكعبله فراح واع والشيكولاته جه عليها تراب وقعد يعيط جامد أوي و الرجل الضخم زعقله و قاله مبحبش صوت العياط هتبطل ولافراح الولد ال ولا...راح الرجل الضخم مطلع من حزامه سكينة وقطع حتة الشيكولاتة اللي عليها تراب وكلها بالتراب اللي عليها
زائر
زائر

مُساهمةموضوع: رد: لعبة لأصحاب الخيال فقط   لعبة لأصحاب الخيال فقط Icon_minitimeالثلاثاء فبراير 05, 2008 8:37 am

21
كان ياما كان :: كان في واحد سنة بين ال20 و24 كان ماشي ومعاه أخوه الصغير,وكان اخوه الضغير بيحب ياكل شيكولاتة جدا المهم الواد شبط في شوكولاتايه في ايد واحد معدي من جنبهم وراح اخوه اله عيب كده انا هجيبلك واحدة وبعد ثواني لقى الولد الصغير في ايدة شكرلاتة من غير ميروحو لاي سوبرمركت ..اتعصب أوي وقاله انت جبت دي منيين؟؟؟ قاله ملكش دعوة ’ انت عايزهه ولا ايه ؟؟ قاله مش كنت تجيبلي معاك واحده؟؟ راح أخوه الصغير مطلعله لسانه و حط الشيكولاتاية في بقه و طلع يجري و يصرخ في الشارع ويقول : هيه هيه خدتها منه , خدتها منه وهو بيجري جه واحد ضخم أوي وراح مكعبله فراح واع والشيكولاته جه عليها تراب وقعد يعيط جامد أوي و الرجل الضخم زعقله و قاله مبحبش صوت العياط هتبطل ولافراح الولد ال ولا...راح الرجل الضخم مطلع من حزامه سكينة وقطع حتة الشيكولاتة اللي عليها تراب وكلها بالتراب اللي عليها راح الولد الكبير مطلع من حزامه مسدس وراح ضارب الراجل الضخم طلقه في بقه
زائر
زائر

مُساهمةموضوع: رد: لعبة لأصحاب الخيال فقط   لعبة لأصحاب الخيال فقط Icon_minitimeالثلاثاء فبراير 05, 2008 8:37 am

21
كان ياما كان :: كان في واحد سنة بين ال20 و24 كان ماشي ومعاه أخوه الصغير,وكان اخوه الضغير بيحب ياكل شيكولاتة جدا المهم الواد شبط في شوكولاتايه في ايد واحد معدي من جنبهم وراح اخوه اله عيب كده انا هجيبلك واحدة وبعد ثواني لقى الولد الصغير في ايدة شكرلاتة من غير ميروحو لاي سوبرمركت ..اتعصب أوي وقاله انت جبت دي منيين؟؟؟ قاله ملكش دعوة ’ انت عايزهه ولا ايه ؟؟ قاله مش كنت تجيبلي معاك واحده؟؟ راح أخوه الصغير مطلعله لسانه و حط الشيكولاتاية في بقه و طلع يجري و يصرخ في الشارع ويقول : هيه هيه خدتها منه , خدتها منه وهو بيجري جه واحد ضخم أوي وراح مكعبله فراح واع والشيكولاته جه عليها تراب وقعد يعيط جامد أوي و الرجل الضخم زعقله و قاله مبحبش صوت العياط هتبطل ولافراح الولد ال ولا...راح الرجل الضخم مطلع من حزامه سكينة وقطع حتة الشيكولاتة اللي عليها تراب وكلها بالتراب اللي عليها راح الولد الكبير مطلع من حزامه مسدس وراح ضارب الراجل الضخم طلقه في بقه
Night Wolf
سوبر سكروت
سوبر سكروت
Night Wolf

ذكر
إحترام قوانين المنتدى :

مُساهمةموضوع: رد: لعبة لأصحاب الخيال فقط   لعبة لأصحاب الخيال فقط Icon_minitimeالثلاثاء فبراير 05, 2008 11:30 am

22

كان ياما كان :: كان في واحد سنة بين ال20 و24 كان ماشي ومعاه أخوه الصغير,وكان اخوه الضغير بيحب ياكل شيكولاتة جدا المهم الواد شبط في شوكولاتايه في ايد واحد معدي من جنبهم وراح اخوه اله عيب كده انا هجيبلك واحدة وبعد ثواني لقى الولد الصغير في ايدة شكرلاتة من غير ميروحو لاي سوبرمركت ..اتعصب أوي وقاله انت جبت دي منيين؟؟؟ قاله ملكش دعوة ’ انت عايزهه ولا ايه ؟؟ قاله مش كنت تجيبلي معاك واحده؟؟ راح أخوه الصغير مطلعله لسانه و حط الشيكولاتاية في بقه و طلع يجري و يصرخ في الشارع ويقول : هيه هيه خدتها منه , خدتها منه وهو بيجري جه واحد ضخم أوي وراح مكعبله فراح واع والشيكولاته جه عليها تراب وقعد يعيط جامد أوي و الرجل الضخم زعقله و قاله مبحبش صوت العياط هتبطل ولافراح الولد ال ولا...راح الرجل الضخم مطلع من حزامه سكينة وقطع حتة الشيكولاتة اللي عليها تراب وكلها بالتراب اللي عليها راح الولد الكبير مطلع من حزامه مسدس وراح ضارب الراجل الضخم طلقه في بقه وقاله : محدش ياخد الشيكولاته من طفل صغير كده
Dr.Serpent
سكروت جامد أوي
سكروت جامد أوي
Dr.Serpent

ذكر
إحترام قوانين المنتدى :

مُساهمةموضوع: رد: لعبة لأصحاب الخيال فقط   لعبة لأصحاب الخيال فقط Icon_minitimeالثلاثاء فبراير 05, 2008 11:38 am

23
كان ياما كان :: كان في واحد سنة بين ال20 و24 كان ماشي ومعاه أخوه الصغير,وكان اخوه الضغير بيحب ياكل شيكولاتة جدا المهم الواد شبط في شوكولاتايه في ايد واحد معدي من جنبهم وراح اخوه اله عيب كده انا هجيبلك واحدة وبعد ثواني لقى الولد الصغير في ايدة شكرلاتة من غير ميروحو لاي سوبرمركت ..اتعصب أوي وقاله انت جبت دي منيين؟؟؟ قاله ملكش دعوة ’ انت عايزهه ولا ايه ؟؟ قاله مش كنت تجيبلي معاك واحده؟؟ راح أخوه الصغير مطلعله لسانه و حط الشيكولاتاية في بقه و طلع يجري و يصرخ في الشارع ويقول : هيه هيه خدتها منه , خدتها منه وهو بيجري جه واحد ضخم أوي وراح مكعبله فراح واع والشيكولاته جه عليها تراب وقعد يعيط جامد أوي و الرجل الضخم زعقله و قاله مبحبش صوت العياط هتبطل ولافراح الولد ال ولا...راح الرجل الضخم مطلع من حزامه سكينة وقطع حتة الشيكولاتة اللي عليها تراب وكلها بالتراب اللي عليها راح الولد الكبير مطلع من حزامه مسدس وراح ضارب الراجل الضخم طلقه في بقه وقاله : محدش ياخد الشيكولاته من طفل صغير كده..أخوه الصغير شاف دماغ لرجل و هي بتنفجر و الدم بيطير عليه
زائر
زائر

مُساهمةموضوع: رد: لعبة لأصحاب الخيال فقط   لعبة لأصحاب الخيال فقط Icon_minitimeالثلاثاء فبراير 05, 2008 11:38 am

23
كان ياما كان :: كان في واحد سنة بين ال20 و24 كان ماشي ومعاه أخوه الصغير,وكان اخوه الضغير بيحب ياكل شيكولاتة جدا المهم الواد شبط في شوكولاتايه في ايد واحد معدي من جنبهم وراح اخوه اله عيب كده انا هجيبلك واحدة وبعد ثواني لقى الولد الصغير في ايدة شكرلاتة من غير ميروحو لاي سوبرمركت ..اتعصب أوي وقاله انت جبت دي منيين؟؟؟ قاله ملكش دعوة ’ انت عايزهه ولا ايه ؟؟ قاله مش كنت تجيبلي معاك واحده؟؟ راح أخوه الصغير مطلعله لسانه و حط الشيكولاتاية في بقه و طلع يجري و يصرخ في الشارع ويقول : هيه هيه خدتها منه , خدتها منه وهو بيجري جه واحد ضخم أوي وراح مكعبله فراح واع والشيكولاته جه عليها تراب وقعد يعيط جامد أوي و الرجل الضخم زعقله و قاله مبحبش صوت العياط هتبطل ولافراح الولد ال ولا...راح الرجل الضخم مطلع من حزامه سكينة وقطع حتة الشيكولاتة اللي عليها تراب وكلها بالتراب اللي عليها راح الولد الكبير مطلع من حزامه مسدس وراح ضارب الراجل الضخم طلقه في بقه وقاله : محدش ياخد الشيكولاته من طفل صغير كده وراح واخد أخوه وماشي

تــــــــــــــــــــــــــــــمــــــــــــــــــــــت

لعبة لأصحاب الخيال فقط
صفحة 1 من اصل 8انتقل الى الصفحة : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  الصفحة التالية
 مواضيع مماثلة
-